Pages

December 6, 2011

ICE PALACE & SANTA

Swieta Bozego Narodzenia sa magiczne.  Pamietam moj pierwszy rok w Stanach jaka bylam oczarowana jak mala dziewczynka i wiecie co? dalej jestem. Uwielbiam przygotowania do Swiat i nastroj jaki jest w Stanach przed Bozym Narodzeniem co mnie boli jest to, ze na drugi dzien choinki (prawdziwe) znajduja sie w koszach, ze gasna swiatelka a jeszcze nawet nie ma Nowego Roku aczkolwiek w Stanach jest duzo religi i wyznan i duzo ludzi nie obchodzi Swiat Bozego Narodzenia jako Urodzin Jezusa ale poprostu dla zabawy zeby "Mikolaj" mogl zostawic prezenty. W shopping mall do ktorego chodze co roku jest Mikolaj z ktorym mozna zrobic odplatnie zdjecia. Przez ostatnie 3 lata dekoracja jest z "Narni", jezeli ktos nie czytal ksiazki lub ogaldal filmu to polecam.
Zalaczam pare fotek, ktore zrobilam pod koniec Listopada .
Milego ogladania :-)







Nowoczesny Santa :-)








Prawda ze bajecznie?
I jak mozna nie lubiec czegos takiego?
Dziekuje za ogladanie i do nastepnego posta.

XO ciao...................IwonKa

11 comments:

  1. No pewnie, pięknie jak z bajki :)

    ReplyDelete
  2. Fajtastyczne zdjecia, baaardzo klimatyczne.
    pozdrawiam
    ps:dzieki za komentarz, tak zdjecia sa z mojego mieszkania a mieszkam w niemczech:)

    ReplyDelete
  3. Bardzo dziekuje za mile komentarze.
    Zycze WSPANIALEGO dnia.
    Besos.....IwonKa

    ReplyDelete
  4. Świetne zdjęcia, chętnie bym się wybrała w takie miejsce :))

    ReplyDelete
  5. lubię takie zdjęcia :)

    ReplyDelete
  6. Hej o widze ze Woodfield Mall!!!! w Schaumburg co nie. Pozdrawiam kolezanke rowniez z Chicago hahah

    ReplyDelete
  7. OH!!! szkoda ze jestes anonimowa bo tak milo spotkac kogos z tak bliskich okolic. Odezwij sie next time bedzie mi bardzo milo :)

    ReplyDelete
  8. Panixy30.blog.interia.plDecember 12, 2011

    HEj !! sorki ze sie nie podpisalam ... ale tez sie zdziwilam ze na blogu ktory przypadkowo znalazlam zobaczylam zdiecia z Woodfield Mall :-) wiekszosc dziewczyn ktore czytam to dziewczyny z POlski a tu prosze niespodzianka. Ja prowadze blog o mojej coreczce ale dawno do niego nie zagladalam chyba z braku czasu i weny do pisania. Takze bede odwiedzac twoj blog czesciej to uslyszenia :-)

    ReplyDelete
  9. Ty masz coreczke a ja mam synka. Ja od 3 lat juz tak sie tulam po amerykanskich blogach ale kiedys weszlam na blog przez onet.pl. Ja tez malo pisze bo brak czasu ale bardzo lubie. Probowalam wejsc do Ciebie ale nie moge :( Moze copy & paste will work. Do uslyszenia "bezimienna" -zartuje. Bardzo sie ciesze ze sie odezwalas - naprawde :) XO

    ReplyDelete
  10. Bardzo mi się spodobała ksywka "bezimienna" od dzisiaj będę się tak podpisywać haha dzięki za pomysł -:) pozdrawiam i czekam na nowy post. To bye bye!!!

    ReplyDelete

Thank you for living a comment and subscribing ^-^